Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Διακοσμητικό στεφάνι!!!

Αχχχχ!!!! Τι ωραίος φθινοπωρινός καιρός, συμφωνείτε?
Αρκεί να μην έχεις ξεμείνει στο δρόμο ...χωρίς ομπρέλα :))
Πέρυσι έκανα ένα δώρο στις φίλες μου, έφτιαξα ένα στεφάνι για το ζεστό σπίτι τους!!!

Συγγνώμη αλλά οι φωτογραφίες μου τραβήχτηκαν και από κινητό και ήταν βράδυ!


Και για να αποχαιρετήσουμε το όμορφο καλοκαιράκι, σας αφιερώνω αυτή τη φωτογραφία:

Πάνω στο βάθος είναι το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου στον Φενεό Κορινθίας. Αξίζει να το επισκεφθείτε επειδή είναι πολύ όμορφα αλλά και για να αγοράσετε γλυκό του κουταλιού τριαντάφυλλο, βεβαίως-βεβαίως!! Είναι το αγαπημένο μου!
Το εκκλησάκι που φαίνεται μέσα στη λίμνη Δόξα είναι ο Άγιος Φανούριος!


....από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!! Σας φιλώ!!!!

8 σχόλια:

despina είπε...

Πάρα πολύ όμορφο το στεφανάκι σου!!!!!και η φωτογραφία υπέροχη!!!!φιλιά!!!!

Μαργαρίτα και Νίκη είπε...

Πολύ όμορφο στεφάνι! Θέλω και εγώ να φτιάξω αλλά δεν έχω τολμήσει ποτέ να κάνω μια κατασκευή:) Πόσα κουβάρια μαλλί θέλει;
Μαργαρίτα

Agathi είπε...

@despina: Ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!!! φιλιά!
@ Margarita Niki: Σε ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα!! Είναι πολύ εύκολο, απλά θέλει υπομονή με το νήμα! Ένα κουβάρι χρειάζεται. Δεν θυμάμαι πόσα μέτρα ή γραμμάρια είναι το νήμα. Οτιδήποτε χρειαστείς πες μου.φιλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Το στεφανακι υπεροχο!!!!!
Ζοφερο κατακοκκινο κ περλες... Λεει πολλα για το ατομο που επελεξες να το χαρισεις!!!! Ξερω οτι παντα φτιαχνεις κατι που να ταιριαζει σε αυτον που το προσφερεις!!! Ευγενικη μου ψυχουλα!!!!
Η φωτο με τη λιμνη κ το εκκλησακι στη μεση...αχ!μαγικη!!!!!
Οι λιμνες με ηρεμουν πολυ!!! Εχουν γαληνη απειρη!
Καλο βραδυ!!!! Φιλακια!!!!

Vailie*

SPYRIDOULA είπε...

Το στεφάνι σου υπέροχο!!! Και η φωτογραφία μαγευτική!!! Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλως σε βρήκα Αγαθή Χαρηκα για την επίσκεψή και ελπίζω να τα λέμε συχνά! Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!!! Ομορφο λιτό αλλά με ενδιαφέρον το μπλόκ σου!! Καλή εβδομάδα Φιλιά

mirsini's creations είπε...

Πολύ όμορφο το στεφανάκι σου το κόκκινο !!! Πολύ ωραίο και αυτό το μέρος στην Κόρινθο !!! Τρελαίνομαι για δάσος !!! Καλά..εσύ πάντως έχεις πολύ πλάκα..χίχίχ...με κόλλησες και με το σχόλιο εκείνο που έγραψες απο του άντρα σου το λογαριασμό..αλλά στο καπάκι με ξεκόλλησες..χάχά !! Είσαι γλύκα !! Πώ..πώ...πάντως θάλασσα τα έχω κάνει πάλι χίκ...χάχαα..βασικά, έλειπα όλη μέρα και δέν έκανα την κλήρωση..πώωω...το πρώτο πράγμα που θα κάνω το πρωί θα είναι..χίχί...καλό σαββατόβραδοοο !! Φιλιά :))

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

χαθήκαμε...όλα καλά; μου άρεσε η φώτο με τα εκκλησάκια...τα μικρά εκκλησάκια έχουν άλλη χάρη , μου αρέσουν...βοήθεια μας
υγ-κάνω διαγωνισμό με χριστουγεννιάτικες κάρτες αν ενδιαφέρεσε :)
ευχαριστώ

Δημοσίευση σχολίου