Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Καλή Χρονιά!!!!


Καλημέρα και  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
Αχ…μου λείψατε….
Αφού περάσαμε τέλεια τα Χριστούγεννα επιστροφή λοιπόν στη ρουτίνα με διάθεση και τρελό κέφι!!!
Παππουτσάκια για βάφτιση!!!



Τσόχινο "γαρύφαλο":


Η αγαπημένη μου Χαρά μου έχει ένα  χριστουγεννιάτικο βραβείο αν και καθυστερημένα το αναρτώ:

Θα πρέπει όμως να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις: 

Η πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση: 
Τα Χριστούγεννα πάντα περνάμε όμορφα αλλά αυτό που θυμάμαι είναι: ήμουν στην πρώτη δημοτικού όταν έμαθα να λέω το "ρ" και εκείνες τις μέρες ήρθε στο σπίτι  ο παππούς μου ο Χρήστος. (ο οποίος δεν ζει πια) Είχα όμως τόση χαρά!!!


Αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο  τραγούδι:
All I want for Christmas is you!!!



Αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
Αν και δεν έιμαι από τη Χίο μου αρέσει πολύ:


Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα: 
Να υπάρχει παντού αγάπη!!!
Ε και ένα τάμπλετ αη-Βασίλη μου δεν θα με χάλαγε!!! (μου έφερε)


Το χαρίζω λοιπόν
φιλάκια πολλά!!!


από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!

7 σχόλια:

Χαρά Θ. είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,έστω και μ ένα μήνα ράτο!!! Αγαθούλι μου είδα τα βρεφικά παπουτσάκια,και η απουσία σου μακρυά και έκανα δικούς μου συνειρμούς,αλλά έπεσα έξω...
Νάσαι καλά κοριτσάκι μου και να δημιουργείς!!!
Φιλάκια πολλάααα (Στο νέο σεμινάριο θάσαι;;;; θ ανέβω...)

Agathi είπε...

Ήταν για μια μικρη ομορφη!!!! Πιστευω οτι θα ειμαι!!! Θα ερθεις??????τελειααααα!!!!! Ανυπομονωωωωωω!!!!φιλακιααα

Χρυσούλα είπε...

Όμορφα τα παπουτσάκια!..να ζήσει και να τα χαρεί η μικρούλα!
Καλή συνέχεια Αγαθή και καλό μήνα σου εύχομαι!

mirsini's creations είπε...

Ρε γλυκούλα ! Μου είχες δώσει και βραβείο ;! Ά...καλά..τώρα το είδα και σόρρυ γίαυτό ! Σε ευχαριστώ πολύ ! Τα βαφτιστικά σου παπουτσάκια είναι μούρλια και ο τσόχιο λουλούδι υπέροχο !!!
Μπράβο σου Αγάθη μου !!! Φιλάκια πολλά ! :))

mirsini's creations είπε...

...εεε...το τσόχινο λουλούδι..ήθελα να πώ...χάχά...;)

despina είπε...

Ήρθα και εγώ καθυστερημένα....σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!όμορφα τα παπουτσάκια αλλά και το τσόχινο λουλουδάκι πανέμορφο!!!!φιλάκια!!!

syros2js είπε...

Δε μου λες εσύ: ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΈΝΗ?!
Για να επιστρέφουμε σιγά-σιγά!
;-)
Ελπίζω να είσαι καλά, κορίτσι μου!
Φιλιά πολλά!
Καλή εβδομάδα!

Δημοσίευση σχολίου