Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Διάφορες κατασκευές!!!

Καλημέρα!!! Καλό φθινόπωροοοοο!
Πως περάσατε το καλοκαίρι??
Εγώ όμορφα!!!
Συμμετείχα σε μια δραστηριότητα "Κατασκήνωση στην πόλη."
Λέγοντας πόλη εννοώ... στην Αθήνα! Ήμουν υπεύθυνη σε κατασκευές και με τη βοήθεια και άλλων κοριτσιών, καταφέραμε να τις υλοποιήσουμε και το πιο σημαντικό είναι ό,τι τα παιδιά πέρασαν υπέροχα!!!
Δεν θα βάλω φωτογραφίες από τα παιδάκια αλλά θα σας δείξω τι φτιάξαμε!!!
Με τα μεγάλα παιδιά φτιάξαμε σελιδοδείκτες:


Με τα μικρά παιδιά φτιάξαμε ένα λουλούδι από ανακυκλώσιμα υλικά:
Τα πέταλλα είναι από το χαρτόνι του ρολλού υγείας, το μπλε είναι καπάκι από μπουκαλάκι και για κοτσάνι βάλαμε καλαμάκι για σουβλάκια τυλιγμένο με γκοφρέ χαρτι!!!


Και ένα αυτοκινητάκι από το χαρτόνι του ρολλού υγείας:


Μαζέψαμε πάρα πολλά χαρτόνια που άρχισα να "παίζω":



Και τέλος μια κάρτα που έφτιαξα:




από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!!

και φυσικά πολλές αγκαλίτσες!!!

4 σχόλια:

syros2js είπε...

Αυτό θα πει αξιοποιώ δημιουργικά το χρόνο μου!
Μπράβο, κούκλα μου!
Φτιάχνεις, μαθαίνεις και στο τέλος θαυμάζεις το αποτέλεσμα!
Μπράβο και σε εσένα αλλά και στους μικρούς καλλιτέχνες!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

vailie είπε...

Ααα!!!! τι ομορφες κατασκευουλες!!!!!
Τα περασατε θαυμασια με τοσες δημιουργιες!!!
πολυ εξυπνες ιδεες και ακρως "ανακυκλωτικες"!!! (νεα λεξη...χιχι!!!)
Ολες μου αρεσαν! ποια να ξεχωρισω? ο σελιδοδεικτης υπεροχος και το αμαξακι και το λουλουδι.... Η καρτουλα ποσο μου αρεσε.....ειχε και αεροστατο!!!!!!! και η χαρτο-καρδια....χαχα!εμπνευσμενη!
φιλακια πολλα και αγαπη πολλη!!! ;ο)

Ανώνυμος είπε...

Ο σελιδοδείκτης μου άρεσε περισσότερο!Mπράβο σ'όλα τα παιδάκια!(Μικρά και Μεγάλα!!)
:* mp.

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Καλως σε βρήκα κ εδω λοιπόν. Το blog σου ειναι καταπληκτικο. Έχω βρει παρα πολλές ιδεες

Δημοσίευση σχολίου