Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Βουνό, θάλασσα και ...φθινοπωρινό μπάνιο!!!

Καλησπέρα!
Μου λείψατε...  Αχ έχω μέρες να σας "δω",  να μαθω νέα σας!!!
Τελευταία κάτι έχω πάθει και τοχω ρίξει στο πλέξιμο!!!
Άλλο ένα κασκολάκι αυτή τη φορά σε πράσινο χρώμα!


....Οκτώβρης μήνας και ακόμα ζεστές μέρες είχαμε, οπότε είπαμε να πάμε ..θάλασσα!!! Κάναμε μια βουτιά στην παραλία Αλωνάκι,( που αλλού?) στην αγαπημένη μου Πρέβεζα!!!

 Αυτό, δεν ξέρω τι φυτό είναι, αλλά ολόκληρος ο τοίχος ήταν έτσι!!! Φοβερό?!

  "Παντοκράτορας" Πρεβέζης:


  ...Αφού χορτάσαμε τη θάλασσα, την επόμενη μέρα πήγαμε σε βουνό!!!
Αυτό, είναι το χωριό του άντρα μου έξω από την Άρτα.. μου θυμίζει πολύ το χωριουδάκι μου (απ'τη μεριά του πατέρα μου!)...Έχω χρόνια να πάω :(((  και μου λειψε... Είναι σχετικά κοντά και πολύ όμορφα και τα δυο!!!
Μανιταράκια δύο ειδών:




Το βουνό είναι σαν ναναι κομμένο με μαχαίρι!




Εγώ στο μάζεμα κρανέων, 2 κιλά μαζέψαμε ... και οι δυο συμπεθερούλες θα φτιάξουν ωραιότατο λικέρ από κράνα, που φυσικά μας έταξαν..

Εδώ τα καλά βελανίδια!!! Να σας χαρίσω? Πάρτε βρε είναι για όλους!!!

Και ναι, το παραδέχομαι αυτά τα πανέμορφα κυκλάμινα είναι πλέον στο σπίτι μου! Θα τα προσέχω... Δεν είναι όμορφες οι κοπελούδες? (έτσι τις λένε στη Ζάκυνθο!!!)

Το αφιερώνω στη Λαμπρινούλα και στη Δεσποινούλα που μου λείπουν...

Ελπίζω να μη σας κούρασα! Φιλάκια και καλό Σαβ-κο!!!
 ...από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!



12 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Να περνάς όμορφα Αγαθή μου.Να μη χάνετε ευκαιρία για όμορφες αποδράσεις τώρα που είστε νέοι!!!Το κασκολάκι και το σκουφάκι πολύ όμορφα !!!!!Καλό ΣΚ και φιλάκια!!
Χαίρομαι που συναντήθηκες με την αγαπητή μας Χαρά!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφο κασκόλ!!!...Μπράβο Αγαθή!!!
Τι ωραία εκδρομούλα που πήγατε!...Να είστε καλά!...και πάντα τέτοια...να πηγαίνετε όμορφες εκδρομούλες στη φύση...και να περνάτε όμορφα!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται πως περάσατε τέλεια!!Μου έχει λείψει η "Πρέζα" χεχεχεχ ;) !!! Φιλιά απο το βροχερό "Λουλούδι της Ανατολής"!
(πολύ ωραίο βγήκε τελικά το κασκόλ!)
ΥΓ.να είσαι σίγουρη πως λείπεις και σ'αυτές!! :*
<3mpinouli<3

marie είπε...

Καλή εβδομάδα!!

vailie είπε...

Καλησπερα κι απο μενααα!
Αγαπημενοι προορισμοι τα μερη που πηγατε...ζηλεψα λιγακι.... :οp
Το χωριο ειναι στα καλυτερα του αυτη την εποχη....
Πολυ ομορφες οι φωτο...
Κι αυτο το φθινοπωρινο μπανιο...καϋμος θα μου μεινει φετος!
Τα κυκλαμινα απο τα πιο αγαπημενα μου λουλουδακια!
Φιλια και κατι μου λεει οτι θα τα πουμε σημερα απο κοντα...ξανα! )χιχιχι)

vailie είπε...

Α, δεν σου ειπα για το κασκολ...σε εκεινη που το χαρισες θα ταιριαζει με τα ματια της!
Αψογος ο συνδυασμος! ;ο)

Agathi είπε...

@Χρυσάνθη:Ευχαριστώ πολύ!!! Εγώ να δεις χαρά που είχα!!! Φιλάκια!!!
@Χρυσούλα: Χρυσούλα μου σευχαριστώ πάρα πολύ!! Καλά να περνάς!
@Μπινούλι:ΩΩΩΩΩ! Θαναι πολύ όμορφα τώρα που βρέχει!!! Να'μαι σιγουρη ε? ΟΚ.Φιλάκιααα!!
@marie: Ευχαριστώ γλυκιά μου επίσης!
@vailie: Αγαπημένοι προορισμοί πράγματι! Δεν είναι τυχαίο που της χάρισα πράσινο!! :)))) Φιλάκιααα

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

τι όμορφη ξενάγηση..σαν να ήμουν εκεί..

evonita είπε...

Σίγουρα ήταν πανέμορφα!! φαίνεται από τις φωτογραφίες!! :) πολύ όμορφο το κασκόλ που έφτιαξες!! πάντα να περνάς όμορφα, φιλάκια!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Γιατί έχασα εγω αυτή την ανάρτηση που έχει απ όλα τα καλά μέχρι και κοπελούλες!!!χαχαχα νάσαι καλά Αγαθούλι μου και καλή επιτυχία στο κράνα.
Θα φτιάσουμε κεφάλι το χειμώνα με τα λικέρ,έτσι θα ζεσταινόμαστε. Φιλάκια πολλά κοπελούλα μου

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες!!! Και δεν ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι εκδρομές... που δεν πάω!! χα χα!
φιλιά

Agathi είπε...

@ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ: Κατάλαβα ότι ήσουν δίπλα μου!χεχε!
@evonita: Ευάκι μου ευχαριστώ πολύ και συ να περνάς ωραία!
@Χαρά: Χαρουλίτα μου ευχαριστώ! Ελπίζω να τους πετύχει και να μου δώσουν και μένα!χεχε. έτσι ακριβώς! Παρέα θα τα λέμε! Φιλάκιααααα
@μπλεγμένο κουβάρι: Χαχα! Αγγελικούλα καιρό έχω να σε δω.....

Δημοσίευση σχολίου