Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Μύρισε άνοιξη!!!


Τι ωραία η μυρωδιά "της άνοιξης"!!
Την έχω συνδυάσει με τη μυρωδιά των ανθών των λεμονιών που μοσχοβολάνε! ( Θυμάμαι τη μαμά μου να τα μαζεύει και να φτιάχνει ποτό με αυτά).
Από μικρή μου άρεσε, αλλά ταυτόχρονα με άγχωνε αυτή η μυρωδιά(λόγω εξετάσεων ίσως στο σχολείο).

Τις τελευταίες μέρες όμως μας τα χάλασε ο καιρός!!!  Αλλά η διάθεσή μας παραμένει χαρούμενη, ε? Και ανοιξιάτικη!!
Με αφορμή το διαγωνισμό του  Δελφινάκι  σκέφτηκα να σας δείξω κάτι σε μωβ-λιλά που έφτιαξα εδώ και καιρό!!

Και ναι η πρώτη μου τσόχινη λιλά τσάντα που έμαθα στο paco art center 
Είμαι κάπως κουρασμένη ή μου φαίνεται???Χαχαχα!!


Και ακόμα, δαχτυλίδι με υγρό γυαλί με αποχρώσεις του μωβ με κουμπάκια!!!


και μία με τη μωβ μπλούζα και φορεμένο!!!



Και μιας και έρχεται το Πάσχα, έφτιαξα ένα άσπρο καλαθάκι με κόκκινη κορδέλα και πεταλούδες! Δυστυχώς, δεν έχω χρόνο να φτιάξω περισσότερα με πολλά χρώματα :((





 Καλό Πάσχα σε όλους!! 

     ...από την Αγαθή, με αγάπη!!!



     Φιλάκια!!!!!


9 σχόλια:

vailie είπε...

Καλησπέρα μικρούλα μου! Τι ομορφη μωβ αναρτηση ειναι αυτη!χιχι!
Μου αρεσουν πολυ τα μαλλακια σου στη φωτο. και η τσαντα με τα λουλουδια πολυ ομορφη! Μου αρεσει το υφασμα της!
Για το δαχτυλιδι δεν εχω λογια, απο τις αγαπημενες μου δημιουργιες σου!
Καλο Πασχα Αγαθουλινι μου μικρο με το πανεμορφο καλαθακι σου! Το φανταζομαι ηδη γεματο κοκκινα αυγουλακια....
Καλο σου βραδυ! Σε φιλω! ;ο)

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!Καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό!Καλό Πάσχα σου εύχομαι και καλή Ανάσταση!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλησπερα τζιαι που μενα.... ευχαριστω σε πολλα για το χρονο σου τζιαι τες ωραιες δημιουργιες που φκιαξες για το διαγωνισμο μου.... τζιαι την συμμετοχη σου ... φιλουθκια

υγ-αν δε καταλαβαινεις και θες μεταφραση μη διστασεις να ζητησεις :)

Agathi είπε...

Καλησπέρα Βαιλί!!Χαίρομαι που σου αρέσει!! Καλό Πάσχα και ελπίζω να τα πούμε από κοντά ...Φιλάκια!
Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου!!Καλή Ανάσταση!!!
Δελφινάκι μου αγαπημένο, πόσο σε καταλαβαίνω! Δεν χρειάζεται μετάφραση!! Καλό Πάσχα!!! Φιλούθκια!

EvaG είπε...

Γεια σου Αγαθή!!!!Ηρθα και εγώ.!!!Είναι όλα πολύ όμορφα.!!!Καλό Πάσχα να έχεις!!!!

χαραυγή είπε...

Εύχομαι το μήνυμα της Ανάστασης να δώσει σε όλους μας δύναμη για μια νέα αρχή!! Την έχουμε ανάγκη!! Καλό Πάσχα!!

STARDUST είπε...

Kαλή Ανάσταση να έχεις, να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σου και καλό ψήσιμο αύριο!

marileni είπε...

Και ητσάντα αλλά και το δαχτυλίδι είναι υπέροχα!

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΑ Η ΤΣΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ...ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ..ΑΔΥΝΑΜΙΑ!!!ΧΑΧΑΧΑ!!!ΤΑ ΚΑΛΑ ΘΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!!!:))))))

ΜΠ.

Δημοσίευση σχολίου