Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

......Β Ρ Α Β Ε Ι Ο .......


     Καλημέραααααα και καλό μήνα!!!  Σήμερα έλαβα ένα βραβείο από την Ζέτα : http://zetasmagicworld.blogspot.com/2011/12/blog-post.html#comment-form  την οποία ευχαριστώ πάρα πολύ!!  Είμαι πολύ χαρούμενη!!
Δεν το περίμενα!!


  


  Με τη σειρά μου θέλω και γω να το χαρίσω σε πολλές, μιας και  όλες έχετε πολύ όμορφα μπλογκ και πολύ ωραίες ιδέες!! Δυστυχώς όμως 5  θα είναι οι τυχερές!!Και επειδή δεν έχω πολύ χρόνο να μπαίνω συχνά στα μπλογκοσπιτάκια όλων,παρακολουθώ κάποια πιο συχνά!!

Λοιπόν  το χαρίζω:
1).Νεραϊδόσκονη : http://neraidoskoni-creations.blogspot.com/ 

Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια στα κορίτσια!!!Μπράβοοοο:-))))
                                                                   
                                                       
                                         ....από την Αγαθή με αγάπη!!!






4 σχόλια:

vailie είπε...

Αγαθούλααααα!!! Ευχαριστώ για το βραβείοοοο!!! Ωραία αίσθηση.... ;ο) Είναι το πρώτο μου μιας και είμαι από τα μικρότερα μπλογκοσπιτάκια στη γειτονιά,μα η χαρά είναι τεράαααααστια! Και πάλι σε ευχαριστώωωωωωω!!! Φιλάαααααακια!!! ματς! μουτς!

Katrina είπε...

Καλωσ σε βρηκα!!!Ομορφο το σπιτακι σου!!!!!Καλη αρχη!!

Sophie είπε...

Αγαθή μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σου εύχομαι να γεμίσει το σπιτάκι σου με τέτοια!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

creativeforfun.blogspot.com είπε...

Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πολλά πολλά ευχαριστώ,κυρία μου. Μεγάλη μου τιμή.

Πολλά πολλά φιλιά.

Δημοσίευση σχολίου